Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση ....

« Ο ρόλος της διαφήμισης στη διαμόρφωση του καταναλωτικού προτύπου στο σημερινό στάδιο ανάπτυξης του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής.»

 
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η ερευνητική εργασία που διαβάζετε αποτελεί προσπάθεια μιας ομάδας μαθητών τηςΑ Λυκείου του Γενικού Λυκείου Αλιάρτου στα πλαίσια του εν λόγω μαθήματος και το ερέθισμα για τη συγκέντρωση του βιβλιογραφικού υλικού ήταν η ενότητα που αναφέρεται στο καταναλωτικό πρότυπο απ? τη θεματική ενότητα Αρχές οικονομίας στα πλαίσια του μαθήματος ?Πολιτική Παιδεία?.Βέβαια στην πορεία και μέσα από την έρευνα αντιληφθήκαμε πως η διαφήμιση αποτελεί μια ολόκληρη επιστήμη, στα πλαίσια του μείγματος marketing.
Η ερευνητική εργασία που υλοποιήσαμε, στα πλαίσια του δυνατού, αποτελεί ένα εγχείρημα της απόδοσης του ρόλου της διαφήμισης στο γενικότερο οικονομικό - κοινωνικό πλαίσιο μέσα στην καπιταλιστική κοινωνία και στο σχεδιασμό λειτουργίας της καπιταλιστικής επιχείρησης. Βέβαια ως μαθητές της Α? Λυκείου δεν γνωρίζαμε να χειριστούμε με ακρίβεια και επιτυχώς τις οικονομικές έννοιες που πλαισιώνουν τη διαφήμιση και το περιβάλλον της και ελπίζουμε να καταφέραμε τουλάχιστο να μη τις παρερμηνεύσουμε ή τις χρησιμοποιήσουμε άστοχα. Με αυτές τις σκέψεις τολμήσαμε και υλοποιήσαμε την ερευνητική εργασία και διαμορφώσαμε τα περιεχόμενα της, όπως αυτά αποτυπώνονται παραπάνω, στα πλαίσια του αντικειμενικού χρόνου που είχαμε στη διάθεση μας και κάτω από συνθήκες δύσκολες και αρκετά πιεστικές ως προς τα χρονοδιαγράμματα και τα μέσα που είχαμε στη διάθεση μας.
Ελπίζουμε να σας ευαισθητοποιήσουμε και να σας υποκινήσουμε έτσι ώστε ως καταναλωτές να αναπτύξετε ορθολογική συμπεριφορά και να μπορείτε να σταθείτε πιο κριτικά απέναντι στη διαφήμιση.

Ερευνητική έκθεση 

Παρουσιάσεις:

ομάδα1

ομάδα2

ομάδα3

ομάδα4

ομάδα5